Ajakirjad lastele

Blogi avapostituse teemaks valisin ma millegi, mis on just hiljuti mulle südamelähedaseks saanud – nimelt lastele mõeldud ajakirjad. Seda ka muidugi täitsa praktilisel kaalutlusel, sest on ju mu peres kasvamas väike laps, kes on varsti selles eas, et on tarvis hakata (une)jutte ette lugema. Seetõttu olen viimastel kuudel hoidnud silma peal selles vallas ilmuvatel väljaannetel.

Neid on juba Eesti turul õige mitu. Kõigile on loomulikult tuttav ajakiri Täheke, mis ilmub juba aastakümneid ning mille lugude najal kasvasid üles ka meie vanemad; rääkimata meist endist. Täheke on reeglina oma tuntud headuses – mõistatusi, palju huvitavaid jutte (mingil põhjusel küll igas numbris vähemalt üks A. Kivirähki sulest) ja luuletusi ning ka muid artikleid. Täheke on ka väga kaasaegne ajakiri, kuna temast ilmub digitaalne versioon, mis on loetav iPad tahvelarvutist (kahjuks ei ole veel teiste süsteemide tuge). Selle versiooni väga hea külg on lisaks digitaalse pildi eelistele seegi, et seal loevad autorid ise oma jutte ette!

Teine ajakiri, millel selles postituses peatuda  tahan, on ajakiri Mesimumm. Kuna minu laps ei ole veel Tähekese-eas, siis on just see ajakiri talle sobiv – on ju ajakirja enda järgi tegemist Eesti esimese mudilaste ajakirjaga. Seal on parajalt värvikirevad pildid, natukene õpetlikkust ja ka väikelastele sobivad jutud ja luuletused. Igatahes meie loeme selle peale postkasti potsatamist kohe kiiresti läbi. Ja siis peagi veel mitu korda 🙂

MESIMUMM_97_kaas_web%20

Leave a comment